سرخط خبرها

ایرج طهماسب دوباره برمی گردد، اما این بار در شبکه نمایش خانگی

  • کد خبر: ۱۰۱۵۰۷
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
ایرج طهماسب دوباره برمی گردد، اما این بار در شبکه نمایش خانگی
یروز ویدئو کوتاهی منتشر شد که نوید بازگشت آقای مجری، یا بهتر است بگوییم ایرج طهماسب را می‌داد. طهماسب به همراه گروهش این روز‌ها در حال ساخت و تولید مجموعه جدیدی به نام «مهمونی» هستند.

الهام حبشی | شهرآرانیوز - آن قدیم‌ها اسمش را نمی‌دانستیم. او تنها برایمان نقش دومی بود که کنار کلاه قرمزی معنا پیدا می‌کرد. کلاه قرمزی، آقای مجری صدایش می‌کرد، همین شد که ما هم به همان عنوان «آقای مجری» اکتفا کردیم. اکتفا کردیم و بیشتر از آن چندان برایمان اهمیتی نداشت. بزرگ‌تر که شدیم، فهمیدیم آقای مجری تنها یک نقش فرعی نبوده است. در واقع او بخش بزرگی از زنجیره پدیدآورندگان این محبوب‌ترین عروسک ایرانی را تشکیل می‌داده است.

بخش وسیعی که جدا از بازیگری نقش آقای مجری، شامل نویسندگی و کارگردانی یکایک آثاری ست که کلاه قرمزی در آن‌ها حضور داشته است. پس از کلاه قرمزی و آن پسرخاله دوست داشتنی اش که برای ما با جمله «نفت بگیرم؟ نون بگیرم؟» عضو ثابت خاطرات شیرینی دوران کودکی هایمان شده است؛ عروسک‌های بی نظیر دیگری نوبت به نوبت به خانواده آقای مجری اضافه شدند.

اول سروناز و بچه ننه و بعد با تولید مجموعه‌های عیدانه کلاه قرمزی، عروسک‌های متنوع و رنگارنگی به حلقه این مجموعه جذاب اضافه شدند. عروسک‌هایی که هر یک با شخصیت خاص و متفاوت خود طراحی شده بودند. هر کدام با صداگذاری حاذق و فوق العاده مناسب در واقعی‌ترین حالت ممکن روح و جان پیدا کرده بودند. پسر عمه زا و آقای همساده شیرازی با آن خاطرات عجیب و غریبش؛ دختر همسایه و ماجرا‌های تمام نشدنی فامیل دور و بچه بامزه اش؛ عزیزم ببخشید که روی کوچک‌ترین جزئیات وسواس دارد و الاغی که اصرار دارد جیگر صدایش بزنند؛ گابی و دیبی که همه چیز را برعکس می‌گوید.

ببعی که انگلیسی صحبت می‌کند و حتی آن مرد دوره گرد بیکاری که گاه گداری سروکله اش پیدا شده و فریاد می‌زند: «فقیرم! ذلیلم! لیسانسم! کمک کن نمیرم!» دیروز ویدئو کوتاهی منتشر شد که نوید بازگشت آقای مجری، یا بهتر است بگوییم ایرج طهماسب را می‌داد. طهماسب به همراه گروهش این روز‌ها در حال ساخت و تولید مجموعه جدیدی به نام «مهمونی» هستند.

داخل این ویدئو منتشر شده که تصاویری از پشت صحنه کار «مهمونی» را به نمایش گذاشته است، دختر آقای مجری به پدرش می‌گوید: «بابا یه ذره در مورد برنامه توضیح می‌دین؟» ایرج طهماسب بدون مکث و با شیطنت به سمت دوربین برگشته و می‌گوید: «نه». دختر آقای مجری مجدد سؤال می‌کند: «آیا در برنامه جدید عروسک هم دارین؟» طهماسب که تا این لحظه جدی به نظر می‌آمد، لبخند دل نشینی به دوربین تحویل می‌دهد و می‌گوید: «بله» هیچ چیز بیشتری از برنامه «مهمونی» منتشر نشده و اطلاعات دقیق تری از آن به بیرون درز نکرده است. ایرج طهماسب در عید نوروز ۱۴۰۱ با برنامه اسرارآمیز «مهمونی» برخواهد گشت، اما نه به تلویزیون به شبکه نمایش خانگی.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->